|
بسم الله الرحمن الرحیم ۲. باید به این باور برسیم و در جهت باورمندی دیگران تلاش کنیم که ما رهبری حکیم و دانا داریم که به تمامی توطئه های دشمنان خارجی و غرب زده های داخلی اشراف کامل دارد و حکیمانه نسخه های عبور از دسیسه های آن ها را می پیچد. اگر خواهان ایران قوی و پیشرفت در همه جنبه ها هستیم، بایستی به داشتن رهبری الهی، افتخار کنیم و خود و آحاد ملت ایران به ویژه سیاسیون صاحب تریبون و رسانه را به تبعیت از امام خامنه ای حفظه الله دعوت کنیم، بدون اطاعت از معظم له نمی توانیم در مقابل دسیسه ها و نیرنگ های سلطه گران دوام بیاوریم. متاسفانه گاهی می شنویم فردی دو یا سه دوره نماینده مجلس یا وزیر و حتی رئیس جمهور بوده وقتی موضع گیری می کند طوری نسخه می پیچد که انگار اگر به حرف های او عمل شود تمام مشکلات کشور برطرف خواهد شد، درصورتی که وقتی او مسئول بود تلخ ترین و بی رمق ترین دوره جمهوری اسلامی در دهه نود رقم خورد درصورتی که مذاکره با آمریکا هم صورت گرفت و خود را هم زبان بلد دنیا معرفی می کردند. بنابراین یکی از مهم ترین کارهایی که فعالان رسانه ای باید انجام دهند این است که تبعیت از ولایت فقیه را در جامعه به نحو احسن، نهادینه کنند، که اگر اینگونه شود بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، سیاسی و ... برطرف خواهد شد. ۳. باور کنیم نظام تمامیت خواه قلدر و ستم پیشه استکبار جهانی، قصد ندارد آزادی و استقلال ملت ها را به رسمیت بشناسد و مادامی که ملت ایران آزادی و استقلال خود را فریاد می زند و برای آزادی ملت های تحت ستم مستکبران عالم نسخه آزادی و رهایی می نویسد، آمریکای جنایت پیشه و مستکبر، به دشمنی با ملت ایران ادامه خواهد داد، دشمنی او زمانی پایان می پذیرد که هویت، آزادی، استقلال و دین و شرف خود را دو دستی تقدیم او کنیم و کشوری شویم که بدون اجازه او قدم از قدم برنداریم یا کاملاً تجزیه شویم و به کشورهای کوچکی تبدیل شویم تا نای مقاومت دربرابر مستکبران نداشته باشیم. بنابراین خوی استکباری دشمن را باید بشناسیم و به درستی هم بشناسانیم. ۴. بایستی وحدت و اتحاد بین مردم با مسئولان، مردم با مردم، مسئولان با مردم تقویت شود. وحدت، اتحاد و مقاومت ذیل آرمان ها و ارزش ها رمز پیروزی ماست و تفرقه و جدایی باعث شکست و اضمحلال. امروز دشمن با تمام قدرت از طریق رسانه های قدرتمند خود تلاش می کند مقاومت ملت ایران را از طریق ایجاد تفرقه و دودستکی بشکند، امروز یکی از وظایف اصلی فعالان رسانه ای تقویت وحدت ذیل ولایت فقیه و ارزش های اسلامی است. متاسفانه امروزه برخی از رسانه های داخلی هم کورکورانه بر ساز تفرقه می کوبند، آن ها بایستی به این فهم و درک لازم برسند اگر قصد خدمت به ایران را دارند باید وحدت و اتحاد در جامعه را تقویت کنند. البته وحدت و اتحادی جامعه را به پیش خواهد برد که متاثر از ارزش های اسلامی و در ذیل ولایت فقیه باشد نه رویه ای که برخی افراد خارج از حاکمیت سر می دهند که بیاییم با آمریکا ببندیم تا مشکلات ما برطرف شود، آشتی ما با آمریکا بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی رابطه گرگ و میش است. آمریکا در فکر دریدن است، همان طور که لیبی را درید. بنابراین دشمن شناسی و شناساندن ویژگی های او به آحاد ملت ایران بایستی مدنظر فعالان رسانه ای باشد.
+ نوشته شده در جمعه چهارم مهر ۱۴۰۴ساعت 12:58  توسط اردشیرقویدست
|
|